marți, decembrie 07, 2010

Templu. Vineri. Randuri grabite

Ma vei ierta pentru condeiul uitat
In buzunarul unei haine mai vechi
M-a prins toamna de maini
Si-am tot colindat impreuna-n ultima vreme
Prin templul ei.
Iar m-au vrajit culorile
Diminetile-nvaluite-n miros de fum
Magicianul acela fara sfarsit numit ceata
Cateva zambete stranse-n jurul canilor cu ceai
Amestecat cu parfum de rom
Si de visare.
O inima mare de turta dulce.
A mai fost si vantul
Inversunat, incercand sa-mi fure caciula
Si sa-mi incalceasca parul.
M-am strecurat prin tacerea ingerilor
M-am agatat de aripile lor
Si ne-am tot spus povesti.
Dar tu stii
Ma voi intoarce
De fiecare data
Cu pasi grabiti
Si cu bucati de hartie-ascunse prin geanta.

8 comentarii:

francisc vaida spunea...

cind io zic k e pacat k nu scrii....???!!! ...ma enervezi k nu scrii mai des...!

mina spunea...

Si eu ma enervez pe mine insami:) Ca nu scriu mai des.
Nu esti singurul care-mi spune asta in ultima vreme...
Dar ce sa fac, asta nu se-ntampla asa...cand vreau eu...
Dac-as putea sa "evadez", poate lucrurile s-ar schimba.

Oana spunea...

vantul asta Mare Ciufulitor il cam are pe vino-ncoace si uite cum a cucerit de tot toamna asta.
bine te-am regasit ! :):)

mina spunea...

Ca bine zici, draga Oana. Ciufulitor in toata regula. Nebun de legat, cuceritorul, salbaticul acaparator - vantul:)
E bine ca ne regasim iar si iar:)
Bine si frumos.

Oana Dima spunea...

Absolut superb!
Te pup dulce, draga mea Mina! :)

mina spunea...

Multumesc, draga Deona:)
Din orasul cu fulgi anemici momentan, catre orasul cu fulgi mari si pufosi:), te-am pupat si eu.

Zvârluga. Zvârluga Bond spunea...

Când a început piesa din postarea asta, din cauza pianului, am crezut că o să curgă un Keith Jarrett, cu o piesă pe care la mine în folder, scrie Berlin 1973. Este superbă, are şi nişte clopoţei...

Până când a început să cânte la tine, Billie Holiday. Superbă şi ea.

mina spunea...

Chiar daca n-a fost Keith, ma bucur ca ti-a placut:)
Vocea lui Billie ma face sa ma gandesc tot la fulgi mari, cald inauntru, licori aromate, la fel de calde...si zambet laaarg pe fata si usor adormit:)
Iar clopoteii se incadreaza perfect in peisajul asta.