marți, aprilie 20, 2010

Tacere




2 comentarii:

Oana Dima spunea...

Foarte faine fotografiile. Ai vazut ca am facut o continuare la postarea ta? M-am jucat si eu cu "tacerea" si cu "timpul"...

Te pup dulce si iti urez o zi minunata! :*

P.S.: Am gasit aici in Arras vreo 4 sau 5 carti de Eric-Emmanuel Schmitt, azi trag o raita pe la librarii sa vad ce-mi achizitionez (nu sunt scumpe cartile).

Gata, te tzuc! :)

mina spunea...

Da, le-am vazut. Si mi-au placut. Imi plac statuile...si foarte rar vad una care zambeste:) in general vezi o mie de taceri pe fetele lor..

Da, are vreo cateva carti, toate au aparut si la noi, la Humanitas.
Eu tocmai mi-am luat "Viata mea cu Mozart" si "Milarepa". Si-am tot cautat inca una care nu se mai gaseste si inca n-au reeditat-o..
Plimbari frumoase sa ai in continuare si zile verzi:)

Te pup